Anunţuri – Achiziții publice
Centralizatorul Achizițiilor Publice
Contracte achiziţii publice
Programul anual al achizițiilor publice al O.S.I.M.
Arhivă
Anunţuri – Achiziții publice
28.08.2024
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea unui storage rackabil NAS 2U-NAS BAY este publicat în SEAP cu numărul ADV144043/28.08.2024.
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea unui storage rackabil NAS 2BAY este publicat în SEAP cu numărul ADV1443063/28.08.2024.
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea unei licente Vmware este publicat în SEAP cu numărul ADV1442951/28.08.2024.
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea unei licențe ZOOM Meeting PRO este publicat în SEAP cu numărul ADV1442915/28.08.2024.
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea unei licențe VISIO este publicat în SEAP cu numărul ADV1442909/28.08.2024.
18.06.2024
Documentația completă pentru derularea procedurii de Licitație Deschisă pentru Atribuirea unor contracte pentru diferite Echipamente și Servicii – 8 Loturi, poate fi regasită în SEAP, având Anunțul de participare numărul CN1070118/18.06.2024.
31.05.2024
Documentația completă pentru derularea procedurii simplificate pentru atribuirea unor contracte pentru diferite Licențe și servicii – 9 Loturi, poate fi regasită în SEAP, având Anunțul de participare simplificat: SCN1147671/31.05.2024.
07.02.2024
În vederea estimării valorice a unui proiect IT care urmează a fi depus pentru finanțare prin Apelul deschis de Autoritatea pentru Digitalizarea României -E-guv în administrația/instituțiile publice - Măsura 1: Servicii publice destinate cetățenilor și/sau firmelor identificate în CSP gestionat de ADR, OSIM a publicat în SEAP Anuntul de consultare a pieței MC1027701/07.02.2024.
30.01.2023
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea Serviciilor de reconstrucție, reproiectare, transfer informații și optimizare a site-ului Intranet al OSIM este publicat în SEAP cu numărul ADV1403665/29.01.2024.
30.01.2023
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea Serviciilor de mentenanță pentru Sistemul Complex de Securitate al OSIM este publicat în SEAP cu numărul ADV1403769/30.01.2024.
Centralizatorul Achizițiilor Publice
Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2024 – 31.12.2024
Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2024 – 30.09.2024
Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2024 – 30.06.2024
Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2024 – 31.03.2024
Contracte achiziţii publice
Contract – Intralegis
Contract – Servicii pază
Contract – Servicii de televiziune
Contract – Servicii de telefonie fixă
Contract – Servicii de spălătorie auto
Contract – Servicii de transfer de date WI-FI
Contract – Servicii mentenanță infrastructură hardware
Contract – Servicii mentenanță centrala termică, stația de dedurizare și hidrofor
Programul anual al achizițiilor publice al O.S.I.M.
Anunţuri – Achiziții publice
06.12.2023
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea serviciilor de Reînnoire a suportului anual pentru echipamentul DellEMC DataDomain 6300 este publicat în SEAP cu numărul ADVADV1391575/06.12.2023.
31.10.2023
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea de servicii de reparare pentru un driver din libraria de benzi Overland NEO 2000e este publicat în SEAP cu numărul ADV1393335/30.10.2023.
26.10.2023
Documentația completă pentru derularea procedurii de Licitație Deschisă pentru atribuirea Acordului Cadru pentru servicii de transport aerian pentru intervalul ianuarie 2024 - decembrie 2027, poate fi regasită în SEAP, având Anunțul de participare numărul CN1061132/26.10.2023.
23.10.2023
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea de Servicii de suport anual Micro Focus Business Support pentru Data Protector este publicat în SEAP cu numărul ADV1391575/23.10.2023.
17.10.2023
Anunțul de publicitate pentru Furnizarea unui UPS pentru rack rețea este publicat în SEAP cu numărul ADV1390559/17.10.2023.
04.09.2023
Anunțul de publicitate pentru Furnizare și instalare Soluție integrată hardware și software de asigurare a securității sistemului informatic al OSIM este publicat în SEAP cu numărul ADV1381877/31.08.2023.
12.06.2023
Documentația completă pentru derularea procedurii de Licitație Deschisă pentru atribuirea unor contracte pentru diferite Echipamente, Software și Servicii - 9 Loturi, poate fi regasită în SEAP, având Anunțul de participare nr. CN1056096 / 10.06.2023.
06.06.2023
Documentația completă pentru derularea procedurii de Licitație Deschisă pentru atribuirea contractului pentru Modernizare rețea voce-date, poate fi regasită în SEAP, având Anunțul de participare nr. CN1055894/ 02.06.2023.
12.05.2023
Documentația completă pentru derularea procedurii de Licitație Deschisă pentru atribuirea Acordului Cadru pe 24 de luni pentru achiziția de tonere, poate fi regasită în SEAP, având Anunțul de participare nr. CN1055079/12.05.2023.
Centralizatorul Achizițiilor Publice
- Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2023 – 31.12.2023
- Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2023 – 30.09.2023
- Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2023 – 30.06.2023
- Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2023 – 31.03.2023
Contracte achiziţii publice
Contract – Servicii parcare
Contract – Servicii de televiziune digitală
Contract – Servicii de transfer de date WI-FI
Contract – Servicii de telefonie fixă
Act adițional – Sistem securitate
Contract subsecvent – Servicii de telefonie mobilă
Contract – Prestări servicii RSVTI
Contract – Prestări servicii SSM, SU
Contract – Servicii de spălătorie auto
Contract – Intralegis
Contract – Servicii mentenanță ascensoare
Contract – Servicii întreținere imprimante
Contract – Servicii închiriere parcare
Contract – Servicii mentenanță climatizare
Contract – Servicii de internet
Contract – Servicii DDD
Contract – Servicii apă
Contract – Servicii PFA
Contract – Servicii pază
Programul anual al achizițiilor publice al O.S.I.M.
Anunţuri – Achiziții publice
03.11.2022
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea unui număr de 20 Licențe Windows 10 este publicat în SEAP având numărul ADV1326374/03.11.2022.
03.11.2022
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea unui număr de 2 Licențe Visio este publicat în SEAP având numărul ADV1326377/03.11.2022.
01.11.2022
Anunțul de publicitate pentru achiziționarea unui număr de 1000 de broșuri pentru proiectul " Consolidarea capacităţii de implementare şi evaluare a strategiilor/politicilor publice pe care le coordonează Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi Ministerul Economiei - cod SMIS 127610” este publicat în SEAP având nr.ADV1325910/01.11.2022.
25.10.2022
Documentație pentru Negocierea fără publicare prealabilă, pentru achiziționarea Serviciilor de furnizare energie electrică prin încheierea unui Acord cadru pe o perioadă de 24 luni. Documentația se adresează doar operatorilor economici care au primit invitație din partea OSIM, conform procedurii de atribuire din Legea 98/2016.
Documentație de atribuire Negociere fără publicare Acord cadru 24 luni energie electrică
19.10.2022
Anunțul de publicitate pentru Servicii migrare de la Windows Server 2008 la Windows Server 2019, poate fi regăsit în SEAP, având Anunțul de publicitate numărul ADV1291329/18.10.2022.
13.09.2022
Documentația completă pentru derularea Procedurii Simplificate pentru Atribuirea unor contracte pentru diferite licențe - 10 Loturi, poate fi regăsită în SEAP, având Anunțul de participare simplificat nr. SCN1114005/13.09.2022.
18.07.2022
Documentația de atribuire pentru 12 Loturi ( Echipamente, Software și Servicii) este publicată integral în SEAP, având Anunțul de participare CN1045003/16.07.2022.
20.06.2022
Licitația deschisă pentru Modernizare rețea voce-date, poate fi regăsită în SEAP, având Anunțul de Participare NR. CN1043902 / 18.06.2022.
16.05.2022
Anunțul de publicitate pentru Servicii de suport tehnic pentru realizarea migrării de Active Directory pentru Primary Domain Controller şi Backup Domain Controller, poate fi regăsit în SEAP, având Anunțul de publicitate numărul ADV1291329/12.05.2022.
13.04.2022
Anunțul de consultare a pieței pentru ”Valoarea estimată a serviciilor de elaborare a unui Caiet de sarcini pentru servicii de proiectare pentru lucrări de reabilitare/reamenjare/restaurare pentru sediul OSIM” poate fi regăsit în SEAP, având numărul MC1019528 din data de 13.04.2022.
07.04.2022
Anunțul de consultare a pieței pentru Servicii de întocmire a documentației de proiectare în vederea obținerii avizului de proiect acordat de Direcția Generală de Poliție a Municipiului București pentru sistemul de securitate al OSIM, poate fi regăsit în SEAP, având Anunțul de consultare al pieței numărul MC1019412/07.04.2022.
06.04.2022
Anunțul de publicitate pentru Servicii de administrare, suport tehnic si mentenanță infrastructură hardware și administrare aplicații OSIM, poate fi regăsit în SEAP, având Anunțul de publicitate numărul ADV1282923/06.04.2022.
05.04.2022
Anunțul de publicitate pentru Servicii de suport tehnic pentru realizarea migrării de Active Directory pentru Primary Domain Controller şi Backup Domain Controller, poate fi regăsit în SEAP, având Anunțul de publicitate numărul ADV1282559/05.04.2022.
31.03.2022
Documentația completă pentru derularea procedurii de Licitație Deschisă pentru atribuirea de Acorduri Cadru pe 24 de luni pentru achiziția de energie electrică și gaze naturale pentru sediul Oficiului de Stat pentru Invenții și Mărci, poate fi regasită în SEAP, având Anunțul de participare nr. CN1040914/31.03.2022.
25.03.2022
Anunțul de consultare a pieței pentru Servicii de întocmire a documentației de proiectare în vederea obținerii avizului de proiect acordat de Direcția Generală de Poliție a Municipiului București pentru sistemul de securitate al OSIM, poate fi regăsit în SEAP, având Anunțul de consultare al pieței numărul MC1019174/25.03.2022.
24.02.2022
Documentația completă pentru derularea Procedurii Simplificate pentru atribuirea unui Contract pentru Servicii de curățenie în sediul OSIM 2022, poate fi regăsită în SEAP, având Anunțul de participare simplificat nr. SCN 1101726/24.02.2022.
15.02.2022
Documentația completă pentru derularea procedurii de Licitație Deschisă pentru atribuirea unui Acord cadru pentru Servicii bancare de încasare prin mijloace online, pentru încasarea taxelor percepute de către OSIM prin intermediul cardurilor de debit și a cardurilor de credit, poate fi regasită în SEAP, având Anunțul de participare nr. CN 1039393/15.02.2022.
Centralizatorul Achizițiilor Publice
- Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2022 – 31.12.2022
- Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2022 – 30.09.2022
- Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2022 – 30.06.2022
- Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2022 – 31.03.2022
Contracte achiziţii publice
Contract – Prestarea activității de pază, supraveghere și control pentru obiectivul O.S.I.M.
Contract – Prestări servicii PFA
Contract – Prestări servicii PFA
Contract – Prestări servicii PFA
Contract – Servicii de televiziune digitală
Contract – Servicii de transfer de date WI-FI
Contract – Servicii de telefonie fixă
Contract – Sistem integrat de securitate al O.S.I.M.
Contract – Servicii de telefonie mobilă și transfer de date
Contract – Prestări servicii SSM, SU și RSVTI
Contract – Servicii de spălătorie auto
Contract – Intralegis
Contract – Revizia tehnică a instalațiilor de ascensor
Programul anual al achizițiilor publice al O.S.I.M.
Anunţuri – Achiziții publice – 2021
08.11.2021
Documentația de atribuire pentru derularea Licitației Deschise pentru Acordul cadru pentru Servicii bancare de încasare prin mijloace online, pentru încasarea taxelor percepute de către OSIM prin intermediul cardurilor de debit și a cardurilor de credit este publicată integral în SEAP în cadrul Anunțului de participare nr. CN1036566 /06.11.2021 (anunțul este publicat și în JOUE).
01.11.2021
Documentația de atribuire pentru achiziționarea de echipamente (5 loturi – laptop-uri, centrală de incendiu, apelator GSM, echipament Fortigate) prin Procedura Simplificată în SEAP, este publicată integral în SEAP având numărul Anunțului SCN1096107/01.11.2021.
17.09.2021
Anunț de participare simplificat pentru atribuirea contracte de furnizare și instalare pentru diferite echipamente și Licențe – 7 Loturi, este publicat în SEAP cu numărul SCN1093180/17.09.2021
13.09.2021
Documentația de atribuire aferentă achiziției de Servicii de formare profesională pentru proiectul ”Consolidarea capacității de implementare și evaluare a strategiilor/politicilor publice pe care le coordonează Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci și Ministerul Economiei” SIPOCA 583/127610 este disponibilă pe SICAP, având Anunțul de participare simplificat SCN1092858/13.09.2021
26.08.2021
Anunț de participare simplificat pentru atribuirea contractului de furnizare și instalare de aparate de aer condiționat , este publicat în SEAP cu numărul SCN1091824/ 25.08.2021.
19.08.2021
În vederea achiziționării de servicii de audit de securitate informatică , instituția a publicat în SEAP Anunțul publicitar nr. ADV 1233873/19.08.2021
19.08.2021
În vederea achiziționării de servicii de refacere/modernizare a site-ului OSIM, instituția a publicat în SEAP Anunțul publicitar nr. ADV 1233867/19.08.2021
26.07.2021
Anunț de participare la Licitația deschisă pentru atribuirea unor Contracte de furnizare pentru diferite tipuri de Licențe ( 9 loturi), este publicat în SEAP cu numărul CN1033320, cu data limită de deschidere a ofertelor: 30.08.2021, ora 15:00.
08.06.2021
Anunț de participare la Licitația deschisă pentru atribuirea Acordului Cadru pentru furnizare de tonere 2021-2023, este publicat în SEAP cu numărul CN1031593 / 08.06.2021, cu data limită de deschidere a ofertelor: 05.07.2021, ora 15:00.
21.05.2021
Anunț de participare la Licitația deschisă pentru atribuirea Acordului Cadru privind achiziția de energie electrică pentru sediul Oficiului de Stat pentru Invenții și Mărci, este publicat în SEAP cu numărul CN1031120, cu data limită de deschidere a ofertelor: 22.06.2021, ora 15:00.
07.05.2021
Anunț de participare la Licitația deschisă pentru atribuirea unor Contracte de furnizare furnizare diferite echipamente IT pentru 5 loturi, este publicat în SEAP cu numărul CN1030682, cu data limită de deschidere a ofertelor: 31.05.2021, ora 15:00.
27.01.2021
Anunţul de participare simplificat pentru atribuirea contractului de furnizare și instalare sisteme redundante de climatizare este publicat in SEAP cu NR.SCN1081405 / 27.01.2021
Centralizatorul Achizițiilor Publice
- Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2021 – 31.12.2021
- Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2021 – 30.09.2021
- Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2021 – 30.06.2021
- Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2021 – 31.03.2021
Contracte achiziţii publice 2021
- Contract Digitronix Technology SRL – Lot 4
- Contract Digitronix Technology SRL – Lot 3
- Contract Digitronix Technology SRL – Lot 2
- Contract Digitronix Technology SRL – Lot 1
- Contract RCS&RDS
- Contract Centrul Medical Unirea
- Contract Xerox
- Contract Holisun
- Contract Cristalsoft
- Contract PFA
- Act aditional Rasirom
- Contract Trei D Plus
- Contract Ascensorul
- Contract CTCE
- Contract Cumpăna
- Contract Empo Systems
- Contract General Human Resources
- Contract Expert Total Vent
- Contract Omni Tech
- Contract Square Parking
- Contract PFA
- Contract Robosto
- Contract Askims
- Contract Gilmar
- Contract Viper Alarms spălătorie auto
- Contract Vodafone telefonie fixă
- Contract Vodafone telefonie mobilă
- Contract Perla Eco Clin – curăţenie
- Contract salubrizare – 2021
- Contract salubrizare martie – 2021
- Contract salubrizare – februarie 2021
- Contract salubrizare – ianuarie 2021
- Contract BTM pază – 2021
- Contract BTM pază – ianuarie 2021
Programul anual al achizițiilor publice al O.S.I.M.
Anunţuri – Achiziții publice – 2020
11.12.2020
Licitația Deschisă pentru atribuirea Contractului pentru servicii și licențe software pentru realizarea Aplicaţiei integrate software pentru accesul online la serviciile oferite de către OSIM , aprobată în cadrul Proiectului „Consolidarea capacităţii de implementare şi evaluare a strategiilor/ politicilor publice pe care le coordonează Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi Ministerul Economiei – cod SMIS 127610” este publicată în SEAP prin Anunțul de participare nr.CN 1026845/09.12.2020, urmând a fi publicat în JOUE în data de 14.12.2020.
21.10.2020
Anunţul de participare simplificat pentru contractarea Serviciilor de curaţenie pentru sediul OSIM 2021 cu condiţie suspensivă, este publicat în SEAP cu numărul [SCN1077377]/21.10.2020
30.06.2020
Procedura simplificată pentru atribuirea Contractelor de furnizare Echipamente IT, licențe și software pentru 10 loturi este publicată în SEAP cu Anunțul de participare simplificat: [SCN1070796]
25.03.2020
Anunţul de participare la Licitaţia deschisă pentru atribuirea Acordului Cadru pentru servicii de transport aerian pentru intervalul iunie 2020 – decembrie 2023, este publicat în SEAP cu numărul CN1020006
Programul anual al achizițiilor publice al O.S.I.M.
Anunţuri – Achiziţii publice – 2019
05.12.2019
Procedura Simplificată cu condiție suspensivă pentru încheierea unui Contract de prestări servicii curățenie pentru anul 2020, este publicată în SEAP cu NR. SCN1059898 / 05.12.2019
12.11.2019
Procedura simplificată pentru Contract de prestări servicii de suport implementare şi dezvoltare software pentru sistemele Front-Office şi Back-Office pentru Mărci şi Desene şi Modele, şi Registrele online, (conform Condiției suspensive ), este publicată în SEAP cu numărul SCN1058199 din data de 12.11.2019.
20.09.2019
Licitația Deschisă pentru Contracte de furnizare Echipamente IT, licențe și software pentru 14 loturi este publicată în SEAP cu numarul CN1015243 din data de 20.09.2019.
23.05.2019
Anunţul de participare la Licitaţia deschisă pentru atribuirea Acordului cadru furnizare tonere cu mai mulți operatori economici – 2 ani (2019-2021), este publicat în SEAP cu numărul CN1011524/22.05.2019
Anunţul de participare la Licitaţia deschisa pentru atribuirea contractului pentru Furnizare, instalare, configurare Sistem Hardware pentru Stocare Centralizata de Date şi migrare date, este publicate în SEAP cu numarul CN1011522/22.05.2019
7.05.2019
Procedura Simplificată pentru încheierea unui Contract de prestari servicii curaţenie pentru anul 2019, este publicată în SEAP cu NR. SCN1042809/07.05.2019
16.04.2019
Procedura Simplificată pentru încheierea unui Acord Cadru pentru furnizarea de tonere în perioada 2019 -2021, este publicată în SEAP cu NR. SCN1041543 / 12.04.2019
Programul anual al achiziţiilor publice al O.S.I.M.
PAAP rectificat II 2019
PAAP rectificat I 2019
PAAP pentru anul 2019
Centralizatorul Achizițiilor Publice
• Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2019-31.12.2019
• Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2019-30.09.2019
• Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2019 – 31.03.2019
Contracte achiziţii publice 2019
• Contract BTM paza
• Contract Cristalsoft
• Contract CTCE
• Contract Cumpăna
• Contract GDF Suez-Engie
• Contract MBM
• Contract Omni Tech
• Contract PFA
• Contract servicii SSM şi SU
• Contract Square Parking
• Contract UPC internet
• Contract UPC TV
• Contract Viper spălătorie auto
• Contract Vodafone telefonie fixă
• Contract Vodafone telefonie mobilă
• Contract Xerox
• Contract Ascensorul
Anunţuri – Achiziţii publice – 2018
Documentaţia de atribuire pentru “Procedură simplificată 8 Loturi IT II 2018” este publicată în S.I.C.A.P., având Anunțul de participare simplificat nr SCN1023226. (30.10.2018)
Documentația de atribuire pentru “Procedură simplificată 8 Loturi IT 2018” este publicată în S.I.C.A.P., având Anunțul de participare simplificat nr [SCN1006018]. (27.06.2018)
Documentația de atribuire a Licitației Deschise pentru încheierea ACORDULUI CADRU (cu mai mulți operatori economici) PENTRU SERVICII DE TRANSPORT AERIAN (IULIE 2018 – DECEMBRIE 2020), este disponibilă în SICAP având Anunțul de participare nr. [CN1001468] / 20.06.2018.
Documentația de atribuire aferentă procedurii de Licitație Deschisă pentru atribuirea contractului pentru furnizarea, instalarea și configurarea unui sistem hardware pentru stocare centralizată de date poate fi regasită în Anunțul de participare din S.E.A.P. având numărul 183351/13.03.2018
Centralizatorul Achizițiilor Publice
• Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2018 – 31.12.2018
• Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2018 – 30.09.2018
• Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2018 – 30.06.2018
• Situația executării Contractelor de achiziţii publice în intervalul 01.01.2018 – 31.03.2018
Contracte achiziţii publice 2018
• Contract BTM paza
• Contract Cristalsoft
• Contract CTCE
• Contract Cumpăna
• Contract Eurototal – curăţenie
• Contract Omi Tech
• Contract Rasirom sistem securitate
• Contract Regina Maria
• Contract Robosto
• Contract UPC internet
• Contract UPC televiziune
• Contract Viper spălătorie auto
• Contract Vodafone telefonie fixă
• Contract Vodafone telefonie mobilă
• Contract Xerox
• Contract Stefadina comserv
• Contract Ascensorul
• Contract Askims
Programul anual al achiziţiilor publice al O.S.I.M.
PAAP pentru anul 2018 – conform rectificare bugetară II 2018
Achiziţii publice – 2017
Cu privire la Sedința de deschidere a ofertelor depuse în cadrul Procedurii Simplificate pentru atribuirea contractului de prestări servicii de curățenie pentru anul 2018, vă comunicăm faptul că la ora 15:04:56, Comisia de evaluare a constatat că pe pagina S.E.A.P. nu există butonul “PARTICIPARE” necesar vizualizării participanților și ofertelor depuse de către aceștia.
Procesul de achiziție va continua sau va fi anulat după ce administratorul S.E.A.P., respectiv A.A.D.R. va aduce lămuriri cu privire la problema intâmpinată.
Documentaţia de atribuire pentru contractul de prestări servicii curăţenie pentru sediul O.S.I.M., pentru anul 2018, este publicată în S.E.A.P., având Invitaţia de participare / anunţ de participare simplificat nr. 418104.
Documentaţia de atribuire pentru “Furnizare de produse pentru 8 Loturi IT”. este publicată în S.E.A.P., având Invitatia de participare / anuntul de participare simplificat nr 416790.
Documentaţia de atribuire pentru contractul de prestări Servicii de mentenanță adaptivă și dezvoltare software pentru sistem integrat back-office și front-office, este publicată în S.E.A.P., având Invitaţia de participare / anunţ de participare simplificat nr. 412006
Procedura de Licitație deschisă pentru încheierea unui Acord Cadru pentru furnizarea de tonere în perioada 2017 -2019, este publicată în SEAP, având codul unic de identificare OP0018942
Documentaţia de atribuire pentru contractul de prestări servicii curăţenie pentru sediul O.S.I.M. este publicată în S.E.A.P., având Invitaţia de participare / anunţ de participare simplificat nr.402098
Achiziţii publice – 2016
SITUATIE CONTRACTE INCHEIATE DE CATRE O.S.I.M. IN INTERVALUL 01.01.2016-31.12.2016
SITUATIE CONTRACTE INCHEIATE DE CATRE O.S.I.M. IN INTERVALUL 01.01.2016-31.10.2016
SITUATIE CONTRACTE INCHEIATE DE CATRE O.S.I.M. IN INTERVALUL 01.01.2016-30.09.2016
SITUATIE CONTRACTE INCHEIATE DE CATRE O.S.I.M. IN INTERVALUL 01.01.2016-30.06.2016
Achizitii publice – 2015
12.10.2015
Documentaţia completă pentru atribuirea acordului cadru pentru furnizarea de cartuşe de toner este publicată în SEAP având numărul Invitaţiei de participare 380173/06.10.2015.
Procedura de cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice.
28.08.2015
Documentaţia completă pentru procedura de Cerere de oferte pentru 5 loturi pentru atribuirea contractului/lor de furnizare pentru servere, Licente antivirus, Licente antivirus staţii locale, Licente server 2012 şi Certificate de server OSIM, este publicată în SEAP având numărul Invitaţiei de participare 378476/27.08.2015.
Procedura de Cerere de oferte se va desfăşura offline.
28.08.2015
Documentaţia completă pentru procedura de Cerere de oferte pentru 5 loturi pentru atribuirea contractului/lor de furnizare pentru extindere spaşiu stocare, echipamente imprimare, maşină de caserat şi imprimantă folio OSIM, este publicată în SEAP având numărul Invitaţiei de participare 378475/27.08.2015.
Procedura de Cerere de oferte se va desfăşura offline.
17.04.2015
Documentaţia pentru atribuirea Contractului pentru servicii de catalogare/inventariere documente clasificate a fost completată în SEAP cu Anunţul de tip erată nr.71719/14.04.2015
14.04.2015
Documentaţia completă pentru atribuirea Contractului pentru furnizarea de PC-uri este publicată în SEAP având numărul Invitaţiei de participare 372194/07.04.2015.
Procedura de Cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice.
26.03.2015
Documentaţia completă pentru atribuirea Contractului pentru servicii de curăţenie pentru sediul OSIM, este publicată în SEAP având numărul Invitaţiei de participare 371503/24.03.2015.
Procedura de Cerere de oferte se va desfăşura offline.
20.03.2015
Documentaţia completă pentru atribuirea Contractului pentru servicii de proiectare, programare şi implementare software este publicată în SEAP având numărul Anunţului de participare 157992/20.03.2015.
Procedura de Licitaţie deschisă se va desfăşura intergral prin mijloace electronice.
09.03.2015
Documentaţia completă pentru atribuirea Acordului – Cadru pentru prestarea de servicii de catalogare/inventariere de documente clasificate este publicată în SEAP având numărul Invitaţiei de participare 370805/09.03.2015.
Procedura de cerere de oferte se va desfăşura offline.
04.03.2015
Documentaţia completă pentru atribuirea contractului pentru prestarea de servicii de scanare şi microfilmare este publicată în SEAP având numărul Invitaţiei de participare 370650/04.03.2015.
Procedura de cerere de oferte se va desfăşura offline.
19.02.2015
Documentaţia completă pentru atribuirea contractului pentru furnizarea de computere de birou este publicată în SEAP având numărul Invitaţiei de participare 370263/19.02.2015.
Procedura de cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice.
17.02.2015
Documentaţia completă pentru atribuirea contractului pentru furnizarea de Licenţe Microsoft Office 2010 este publicată în SEAP având numărul Invitaţiei de participare 370160/17.02.2015.
Procedura de cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice.
02.02.2015
Documentaţia completă pentru atribuirea acordului cadru pentru furnizarea de cartuşe de toner este publicată în SEAP având numărul Invitaţiei de participare 369671/02.02.2015.
Procedura de cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice
Achizitii publice – 2014
22.10.2014
Documentaţia completă pentru atribuirea unui contract/unor contracte pentru furnizarea echipamentelor din cadrul
a 8 loturi :
1.Echipament pentru identificare trafic şi redirectare retea, router şi licenţe;
2.Server pentru implementare sistem Call Center;
3.Imprimantă Folio;
4.Maşină de caserat;
5.Echipament de producţie tipografică;
6.Server pentru Registrul Federal cu OEB;
7.Server pentru Back Office cu OHIM;
8.Imprimante,
este publicată în SEAP având numărul Invitaţiei de participare 366199/21.10.2014. Procedura de cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice.
01.08.2014
Documentaţia de atribuire a procedurii de cerere de oferte online pentru atribuirea contractului/contractelor de furnizare de Licenţe — 12 Loturi, este publicată integral în SEAP, având Invitaţia de participare nr.363194/31.07.2014.
22.07.2014
Documentaţia completă pentru atribuirea unui contract/unor contracte pentru furnizarea, instalarea şi configurarea unui echipament robotizat de inscripţionare pe benzi şi extindere sistem back up este publicată în SEAP având numărul Invitaţiei de participare 362607/22.07.2014. Procedura de cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice.
03.07.2014
Documentaţie cablare structurată
Caiet de sarcini – cablare structurata
Proiect – cablare structurata
Planse
03.07.2014
Documentaţia de atribuire pentru achiziţionarea serviciilor de scanare şi microfilmare a dosarelor din fondul arhivistic al OSIM este publicată în SEAP, având Invitaţia de participare nr.361792/26.06.2014 – procedura de cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice în data de 11 iulie 2014.
04.04.2014
Documentaţia de atribuire pentru achiziţionarea de către OSIM a serviciilor de transport aerian este publicată în SEAP, având Anunţul de participare nr. 150232/04.04.2014 – procedura de licitaţie deschisă se va desfăşura integral prin mijloace electronice.
Achiziţii publice – 2013
05.11.2013
Documentaţia de atribuire a procedurii de cerere de oferte on line pentru atribuirea contractului/contractelor de furnizare a 65 de PC-uri, 16 laptop-uri si 30 de monitoare este publicată integral în SEAP, având Invitaţia de participare nr.355275.
9.10.2013
Documentaţia integrală pentru atribuirea contractului/contractelor de furnizare pentru 7 servere poate fi regasită în S.E.A.P., având numărul Invitaţiei de participare 354563.
22.07.2013
Documentaţia de atribuire pentru achiziţionarea de către OSIM a serviciilor de reparare şi întreţinere a echipamentului de reprografie din dotarea instituţiei este publicată în SEAP, având Invitaţia de participare nr. 350745 /18.07.2013 – procedura de cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice.
22.07.2013
Documentaţia de atribuire pentru achiziţionarea de către OSIM a lucrărilor pentru modernizarea şi reabilitarea a 4 etaje ale clădirii monument istoric este publicată în SEAP, având Invitaţia de participare nr. 350744 /18.07.2013 – procedura de cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice
„Anunţ publicitate achiziţie servicii de completare şi validare a unei baze de date a OSIM”
Caiet de sarcini
Documentaţia de atribuire pentru achiziţionarea de către OSIM a serviciilor de întreţinere a sistemului central de date al OSIM este publicată în SEAP, având Invitaţia de participare nr. 344075 /19.03.2013 – procedura de cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice
Documentaţia de atribuire pentru achiziţionarea de către OSIM a serviciilor de transport aerian ocazional de pasageri este publicată în SEAP, avand Anunţul de participare nr. 142465/12.03.2013 – procedura de licitaţie deschisă se va desfăşura integral prin mijloace electronice.
Achiziţii publice – 2012
Documentaţie de atribuire pentru procedura de cerere de oferte offline pentru achiziţionarea serviciilor de mutare a Colecţiei de Brevete – Invitaţia de participare nr. 333453 din 09.08.2012.
Documentaţia de atribuire pentru achiziţionarea serviciilor de completare şi validare a unei baze de date a OSIM este publicată în SEAP, cu Invitaţia de participare nr. 331 532 /11.07.2012 – procedura de cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice.
Documentaţia de atribuire pentru achizitionarea serviciilor de scanare şi microfilmare a dosarelor din fondul arhivistic al OSIM este publicata în SEAP, cu Invitaţia de participare nr. 331442 /10.07.2012 – procedura de cerere de oferte se va desfăşura integral prin mijloace electronice.
Documentaţia de atribuire pentru achiziţionarea serviciilor de reparare şi întreţinere a echipamentului de reprografie din dotarea OSIM este publicată în SEAP, având Invitaţia de participare nr.330261/22.06.2012 – procedura de cerere de oferte se va desfăşura prin mijloace electronice.
Documentaţia de atribuire pentru achiziţionarea de hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică este publicată în SEAP, având Invitaţia de participare nr.330352/22.06.2012 – procedura de cerere de oferte se va desfăşura prin mijloace electronice.
Documentaţia de atribuire pentru achiziţionarea serviciilor de transport aerian ocazional de pasageri este publicată în SEAP, cu Anunţul de participare nr.136400/08.06.2012 – procedura de licitaţe deschisă se va desfăşura prin mijloace electronice.
Achiziţii publice – 2011
Documentaţie de atribuire a contractului de furnizare a unui sistem software pentru licenţiere acces pentru 250 utilizatori – Invitaţie de participare în SEAP nr.316145/22.09.2011
Descarcare in format pdf
Descarcare in format doc
Documentaţie de atribuire pentru achiziţionarea unui sistem de asigurare a protecţiei datelor – Invitaţie de participare în SEAP cu nr.311891/30.08.2011
Documentaţie de atribuire a unui contract de furnizare pentru 20 de computere de birou – achiziţie publică având Invitaţia de participare nr.311745/29.08.2011 în SEAP
Descarcare in format pdf
Descarcare in format doc
Documentaţie de atribuire aferentă achiziţiei de Servicii de efectuare a releve-ului instalaţiei electrice de joasă tensiune a OSIM
Cod CPV: 73430000-5 Testare si evaluare
Descarcare in format pdf
Descarcare in format doc
Documentaţie de atribuire aferentă procedurii de cerere de ofertă privind achiziţia de servicii de scanare si microfilmare de documente
Descarcare in format pdf
Descarcare in format doc
Documentaţie de atribuire aferentă procedurii de cerere de ofertă privind achiziţia de servicii de auditare a securitatii sistemului informatic al OSIM.
Descarcare in format pdf
Descarcare in format doc
Documentaţie de atribuire a unui acord cadru pentru servicii de telefonie şi transmisie de date.
Descarcare in format pdf
Descarcare in format doc
Documentaţie de atribuire aferentă procedurii de LICITAŢIE DESCHISĂ privind achiziţia de SERVICII DE TRANSPORT AERIAN OCAZIONAL pentru anul 2011.
Documentaţie de atribuire aferentă procedurii privind achiziţia de servicii de reparare şi întreţinere a echipamentelor de reprografie pentru anul 2011.
Procedura de cerere de oferte pentru hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică – 2011
Achiziţii publice – 2010
CERERE DE OFERTE privind achizitia de RECHIZITE
Descarcare in format PDF
Descarcare in format DOC
CERERE DE OFERTE privind achiziţia de CARTUŞE DE TONER
Descarcare in format PDF
Descarcare in format DOC
CERERE DE OFERTE privind achiziţia de SERVICII DE TRANSPORT AERIAN OCAZIONAL
Descarcare in format PDF
Descarcare in format DOC
CERERE DE OFERTE privind achiziţia de servicii de REPARARE ŞI ÎNTREŢINERE A ECHIPAMENTULUI DE REPROGRAFIE
Descarcare in format PDF
Descarcare in format DOC
CERERE DE OFERTE privind achiziţia de HĂRTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE
Descarcare in format PDF
Descarcare in format DOC